Onze klant, die actief is in de niet-marktsector van de zorg, is op zoek naar een Secretaris/Secretaresse. De firma is gelegen in Brussel Zuid en biedt een tijdelijke contract met optie vast.
Als Secretaris/Secretaresse ben je verantwoordelijk voor de volgende taken :
- Voorbereiding en opvolging van vergaderingen
- Agendabeheer en planning van afspraken
- Layout van documenten, voorbereiding van PowerPoint presentaties, updaten van de databank
- Opvolging van facturen
- Coördinatie van interne en externe vertalingen, vertalingen (voornamelijk van het Frans naar het Nederlands)
- Ondersteuning op het vlak van logistiek en communicatie (zaalhuur, inschrijvingen, eventbeheer, website, enz.)
Ideaal profiel van de Secretaris/Secretaresse :
- Perfect kennis van NL-FR
- Minimum 3 jaar relevante ervaring
- Een doorgedreven kennis van informaticatoepassingen (MS Office)
- Positieve & proactieve mentaliteit, zin voor initiatief
- Goede communicatieve vaardigheden, nauwgezetheid