10 tips om met gerichte advertenties te werken

Algemene aanbevelingen

1) Schrijf de stad op de modellen. En als we het bijvoorbeeld hebben over promotie in kleine steden, met een bevolking van maximaal 20-50 duizend mensen, dan is het eenvoudigweg nodig om de stad en het aanbod op de lay-outs aan te geven. Ze zijn niet klaar voor een lokale bar om hen advertenties te laten zien.

2) Vereenvoudig advertenties en berichten. De hele dag door zien we duizenden advertenties: op internet, op straat, in het transport, dus hoe eenvoudiger hoe beter.

3) Om luxeproducten te promoten, werkt de kruising van het richten op de eigenaren van de nieuwste telefoons en de parameters van de doelgroep van de adverteerder uitstekend. In dit geval kan er een fout zijn voor de “crediteuren”.

5) Er is een leeftijdsschuifregelaar in de campagne-instellingen. Als dit niet wordt gedaan, worden advertenties aan alle mensen getoond. Als u het bijvoorbeeld bewerkt door het bereik 20-35 in te stellen, zal myTarget advertenties weergeven aan mensen van 20-35 jaar, op basis van de gegevens. Maar feit is dat het systeem niet altijd begrijpt hoe oud iemand is, vooral als we het hebben over contexttargeting.

Als u zich daarom moet laten leiden door een bepaalde leeftijd, selecteert u de optie “Aangepaste set”, voert u de leeftijd van de doelgroep in en specificeert u, gescheiden door komma’s, een vraagteken – dit betekent mensen van wie het sociale netwerk de leeftijd niet herkende. In het geval van contexttargeting vergroot dit het bereik en gaat het naar het lokale bedrijf: als iemand een aanvraag voor jouw product indient, wat maakt dan uit hoe oud hij is.

Vrije leeftijdskeuze in myTarget

6) Wanneer u in myTarget werkt met een lijst met zoektermen voor contexttargeting, kunt u voor elke zin in de extra subkolom een ​​aparte titel toevoegen. Voor de zoekopdracht “zomerjurk” bijvoorbeeld de kop “Op zoek naar een zomerjurk?”, Voor de zoekopdracht “zwarte jurk” – “Op zoek naar een zwarte jurk?” enz. Hiermee kunt u uw CTR en CR verhogen.

Facebook

7) Als er voor de juiste werking van het Facebook-optimalisatie-algoritme niet genoeg conversies zijn voor het hoofdbedrijfsdoel, is het aan te raden om een ​​complexere monteur te proberen: start een campagne met brede targeting door CPM en praat vervolgens bij met gebruikers die interesse toonden (microconversies) met remarketing. Als de link naar de site leidt, verzamel dan gebruikers die door 75% van de bestemmingspagina zijn gescrolld naar de doelgroep: een persoon die driekwart van de pagina heeft bekeken, is waarschijnlijk ergens in geïnteresseerd. Als u een advertentie bij een video plaatst, kunt u voor remarketing degenen verzamelen die de video of het grootste deel van de video hebben bekeken.

8) Als de CPL in de Lead Ads-campagne op Facebook is gegroeid, start u de advertentie opnieuw. Hierdoor wordt de tutorial opnieuw gestart en zal het systeem opnieuw naar goedkopere evenementen zoeken.

9) Hoe maak je advertenties voor 60+ doelgroepen?

Eerste tip: aangezien het moeilijk is om advertenties te maken voor een publiek dat u niet begrijpt, kunt u het beste een vertegenwoordiger van een ouder publiek bij uw team betrekken. Ten tweede: blogger-grootmoeders aantrekken voor advertenties op YouTube.

 

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

wat kost een website maken

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html