De inzet van een telefoonservice

De inzet van een telefoonservice lijkt misschien voor velen wat overdreven, maar het is juist voorveel ondernemer een goede optie om te overwegen. Het lijkt misschien in eerste instantie het goedkoopst om zelf de telefoon altijd op te nemen, maar in de praktijk is dit echt niet altijd zo.

Een antwoordservice kan jou als ondernemer veel werk uit handen nemen. Ook in de huidige tijd is het erg belangrijk om te zorgen dat je altijd telefonisch bereikbaar bent. Veel ondernemers doen de aanname dat het tegenwoordig ook genoeg is om per e-mail en eventuele sociale media bereikbaar te zijn, maar dit is echt niet zo. Er is nog steeds een relatief grote groep mensen die geen beschikking heeft over het internet en daarom dus ook afhankelijk is van de telefoon als middel van communiceren. Buiten dat is er natuurlijk ook altijd een groep mensen die gewoon liever de telefoon pakken voor een sneller antwoord en een persoonlijk contact. Als ondernemer heb je dan ook de verantwoordelijkheid om daar op in te spelen. Het is echter tijdrovend en intensief om altijd zelf de telefoon op te blijven nemen. Jouw tijd is namelijk geld waard, al zie je dat misschien zelf anders. Het lijkt immers toch gratis om zelf de telefoon op te nemen, maar het is ook belangrijk om je te bedenken dat je hierdoor ook minder tijd hebt voor andere zaken die ook moeten gebeuren. Alleen al om die reden is het wellicht toch wel handig om te overwegen een telefoondienst in de arm te nemen.

Deze kunnen een hoop werk voor jou uit handen nemen, maar er ondertussen ook voor zorgen dat alle telefonische zaken wel goed op orde zijn. Jij dus minder werkbelasting, je klant een betere service. Dit is natuurlijk een constructie waarbij iedereen ontzettend geholpen is.

http://www.zoanders.nl