Het overwegen van een telefoonservice

Je telefonische bereikbaarheid als ondernemer zijnde is belangrijker dan je misschien denkt. Natuurlijk vindt veel communicatie tegenwoordig plaats via de digitale snelwegen maar men moet vooral ook niet onderschatten hoe vaak de telefoon nog wordt opgepakt als middel ter communicatie. Echter, kan het voor kleinere ondernemers een hele opgave zijn om die telefonische bereikbaarheid altijd te kunnen garanderen. Grote bedrijven hebben vaak de beschikking over een eigen inbound callcenter maar voor de kleinere ondernemer is dat natuurlijk vaak een te grote investering. Vaak wordt gedacht dat het inhuren van een telefoonservice ook een te grote investering is, maar niets is minder. Een telefoonservice inhuren is juist een investering die zichzelf echt zal uitbetalen.

Het is een eenvoudige aanname om te doen dat jouw tijd als ondernemer gratis is, wanneer jij steeds degene bent die de telefoon opneemt. Je denkt dat je hiervoor niemand nodig hebt om dit voor je te doen, omdat jouw tijd immers gratis is, toch? Dat is in het geval van een ondernemer echt nooit helemaal waar. Het is namelijk altijd zo dat jouw tijd geld waard is, zeker als ondernemer. Wanneer jij dan veel van deze tijd moet steken in het opnemen van de telefoon, gaat veel kostbare tijd verloren aangezien niet al die telefoontjes even relevant zullen zijn. Hoe makkelijk is het dan als je iemand hebt die die telefoontjes voor je opneemt en eventueel ook afhandelt? Je krijgt dan alleen de telefoontjes doorgezet waar jij ook echt iets mee doen. Dat bespaart je veel tijd en op die manier dus ook geld. Bovendien betaal je bij de meeste telefoonservices per afgehandeld gesprek. Dat betekent dus ook dat je in minder drukke tijden, met minder telefoontjes en dus ook misschien wel minder business, minder zal betalen voor het gebruik van de telefoonservice en dat is natuurlijk fijn.

https://www.bizziphone.com